ברוכים הבאים לספא Almond – קפסולה של שלווה בתוך מלון Almond  היוקרתי הממוקם בלב האזור ההררי הקסום ליד ירושלים. הספא שלנו שואב השראה מהיופי המשתנה ללא הרף של הטבע המקיף אותנו ויוצר אווירה שמחדשת את הגוף והנשמה כאחד.

 מוזמנים להיכנס לספא המעוצב והאלגנטי שלנו, שבו תמצאו עולם של נוחות ורווחה. הספא כולל חדרי טיפולים מצוידים להפליא ומטפלים מקצועיים שמטרתם לגרום לכם רוגע ואושר. אם אתם מחפשים את החיבוק הממריץ של סאונה רטובה או את החמימות המרגיעה של סאונה יבשה, המתקנים שלנו כאן כדי לספק את כל הצרכים שלכם ואף יותר. אתם מוזמנים לעלות לגבהים חדשים  עם בריכת הגג שלנו (פעילה בעונה), שבה תוכלו להתחמם מהחיבוק החם של השמש או להתרענן מהמים הקרירים בעודכם נהנים מנופים פנורמיים ונותנים לשקט של הסביבה לחלחל אליכם להרפיה מושלמת.

טיפולים בהתאמה אישית

בספא Almond, אנו מבינים שהתאמה אישית היא המפתח לחוויית ספא טרנסצנדנטית באמת ! לכן אנו מציעים לכל אורח את האפשרות לבחור את חמאת העיסוי המועדף עליו עבור הטיפול ולהתאים את חווית הטיפול למצב הרוח, האנרגיה או הארומה האהובה עליו .

מומלץ לשריין טיפולים לפני הגעה

15% הנחה לאורחי המלון

מצפים לארח אתכם.. צוות הספא והמלון.

לתיאום טיפול או הזמנת יום כיף ניתן ליצור קשר בטל 073-3400444

בקרוב
בקרוב

מגיעים להתארח? אל תפספסו ביקור בספא האחוזה.

אנו שמחים להזמינכם לחוויית ספא קסומה במיוחד, אל מול חורש טבעי. חוויה נפלאה של התחדשות לגוף ולנפש.
מרכז הספא מציע מגוון מתקנים:

לרשותכם תפריט טיפולים מגוון. הטיפולים מתבצעים ע"י מיטב המטפלים המקצועיים. הכניסה לספא כרוכה בעלות של 40 ש"ח לאדם ליום. בהזמנת טיפול- ללא חיוב.

בשל הביקוש הרב ועל מנת שתוכלו לשריין לעצמכם שעה נוחה- מומלץ להזמין את הטיפול טרם הגעתכם למלון בטלפון:
04-9579015
דוא״ל ספא: spa@c-hotel.co.il

מצפים לארח אתכם.. צוות הספא והמלון.

ימי כיף

ימי כיף בספא

ניתן להזמין ימי כיף בספא אחוזת אסיינדה.

ימי ספא לקבוצות

ימי ספא לקבוצות

ניתן להזמין ימי ספא לקבוצות הכוללים הרצאות בנושא קוסמטיקה וטיפול הפנים, סדנאות הכנת סבונים, שמנים ארומתיים וצמחיים וסדנאות מדיטציה.​